Dost dobrá partička

S měsícem září jsme se dnes rozloučili turnajem na bowlingu a spaním ve spacáku ve škole. Po večeři jsme si ve dvou družstvech zahráli bowling. Nečekaně skvěle si vedli Matýsek, Ninka a Anetka. Kuželky jim padaly jako blázen. Ostatní se neměli zač stydět. Obě družstva podala téměř vyrovnaný souboj 211 : 213 ve druhé hře. S rozveselenou náladou jsme dorazili do školy, kde při dalších hrách byla bujará nálada na rozdávání. Smích, smích, srandičky, legrácky.Došlo ale i na vážnější věci. Pracujeme na programu na Mikuláše.

Tyhle akce všichni milují. Já taky, až na to spaní, ale jsem stará skautka...  Co bych pro děti  neudělala. Karimatku jsem  vyměnila za pořádně tlustou nafukovací matraci, a i přesto spaní odsouvám do pozních hodin. Je konečně ticho, klid. I poslední pochůzkáři (WC) už snad mají splněno. Zítřek začíná návštěvou v knihovně, myslím, že lepší varianta než ČJ nebo MA. Dnešní večer jsem se hodně nasmála, nejen já.

Fotky na rajčeti. Jana